Lån vores lokaler

Skolens lokaler kan udlånes til klassearrangementer samt foreninger. På baggrund af Covid-19 situationen er der en række retningslinjer, som foreningerne/brugerne skal følge for at skolelokalerne kan anvises til brug.

Følgende retningslinjer skal følges af foreningerne/brugerne:

• Afstandskravet skal overholdes. der må maksimalt tillades adgang for 1 person pr. 4 kvm. gulvareal ved sang eller fysisk aktivitet. I lokalerne, hvor besøgende/deltagere i det væsentlige sidderned, må der dog tillades adgang for 1 deltager pr. 2 kvm. gulvareal.
  • Ved afslutning af mødeaktiviteten skal foreningerne/brugerne foretaget følgende: 1) Afspritte alle fælles kontaktflader (borde, stole mv.) 2) Aftørre toilet, håndvask og armatur på det toilet/de toiletter, som er blevet anvist (skolen skal anvise toiletter til fælles brug og dermed minimere rengøringsarbejdet). 3) Tømme brugte skraldespande. 4) Generelt rydde på i lokalet/lokalerne, således det fremstår, som det blev modtaget. 5) Der bør gennemføres hyppig afspritning eller håndvask.
  • Det er skolens forpligtigelse at stille håndsprit og de nødvendige rengøringsremedier til rådighed.

Vedr. klassearrangementer kontaktes skolens kontor på bierstedskole@jammerbugt.dk

Udlån til foreninger udfyldes vedhæftet skema som returneres til skolens kontor på bierstedskole@jammerbugt.dk